Thursday, December 31, 2015

Peluang Buat Dropship Barangan Parti Harijadi


Teks : Zaila Mohamad
Imej : Koleksi peribadi (gambar dari pelanggan fanpage Barangan Parti Harijadi)

Assalamualaikum,

Selamat menyambut tahun baru 2016. Bagaimana dengan persediaan anda semua untuk melangkah ke tahun 2016. Bagi mereka yang sudah bertambah ahli keluarga, sudah tentu akan merasakan sedikit pertambahan di dalam belanja bulanan keluarga. Tambahan pula dengan bebanan kenaikan harga barang kerana GST dan pelbagai lagi faktor lain bakal menyaksikan 2016 lebih mencabar buat rakyat Malaysia.

Oleh itu, saya ingin mengajak surirumah semua untuk menambah pendapatan dengan menjadi ejen dropship bisnes barangan parti harijadi yang telah saya jalankan secara kecil-kecilan semenjak saya berada di rumah. Siapa sangka, pengalaman mendapatkan barangan parti harijadi untuk majlis anak saya telah menjadi penyelesaian kepada masalah ibubapa yang lain dimana mereka mahu dapatkan barangan parti harijadi yang sesuai dengan budget mereka.

Untuk mengetahui syarat-syarat untuk menjadi dropshipper Barangan Parti Harijadi boleh hubungi saya melalui :

E-mel : zailamohamad@yahoo.com
Whats App : 012-970 6828
Facebook : Zaila Mohamad

Apa yang kalian akan dapat dengan menjadi sebahagian daripada #teamBPH adalah :

- Latihan menjual melalui blog, fanpage & Instagram
- Akses kepada kumpulan sokongan bimbingan saya di Whats App dan Facebook
- Harga borong bagi setiap barangan
- Urusan penghantaran dan simpanan stok semuanya diuruskan oleh saya
- Bagi mereka yang tinggal di Shah Alam boleh dapatkan sesi "coaching" bersama saya di lokasi yang ditetapkan. Bagi mereka yang tinggal di luar kawasan, bimbingan melalui telefon dan laman Facebook disediakan.
- Bonus ebook "Surirumah Juga Boleh Berbisnes" juga akan diberikan.
- Peluang untuk belajar bagaimana memulakan bisnes secara online & offline daripada saya.

Ok lah, siapa yang berusaha insya Allah akan berjaya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...