Tuesday, April 8, 2014

Peluang Untuk Buat Bisnes Sempena Hari Raya

Assalamualaikum,

Tidak lama lagi umat Islam akan menyambut kedatangan bulan puasa. Bulan yang penuh rahmat dari Allah. Alhamdulillah, tahun lepas rezeki saya berpeluang menjana pendapatan dari perniagaan kerepek. Tahun ini perancangan sudah ada dan bertambah juga. Terima kasih Allah kerana sentiasa memberikan saya idea dan peluang untuk terus berkhidmat kepada keluarga dan mereka yang memerlukan. Seperti biasa, saya juga bercita-cita untuk menolong lebih ramai lagi surirumah yang berkeinginan untuk menambah pendapatan atau dalam erti kata lain mencari duit poket untuk hari raya nanti.

Antara peluang untuk menambah pendapatan adalah melalui :

- bisnes hamper raya
- bisnes produk kurma & pes nasi arab
- bisnes kerepek
- bisnes telekung solat

Berikut adalah syarat-syarat untuk menjadi ejen jualan saya :

>> rajin dan bersemangat tinggi
>> sukakan duit
>> sanggup untuk belajar & diajar
>> bersedia untuk terima kegagalan


Gambar : ihsan google

Bagi yang berminat, bolehlah hubungi saya melalui :

Email : zailamohamad@yahoo.com (nyatakan tajuk : mahu buat bisnes raya)
Whats app / sms : 012-3228651
Facebook : Zaila Mohamad

Sila berikan nama, alamat email supaya saya boleh menghantar terma & syarat untuk menjadi ejen rakan bisnes saya.

Sehingga bertemu lagi. Assalamualaikum.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...