Monday, January 27, 2014

Kelas Asas Blog & Fanpage : Bagaimana Blog Menaikkan Jualan Produk

Teks : Zaila Mohamad
Imej : Koleksi peribadi

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, setelah hampir 6 bulan bergelar guru online kepada Akademi Bekerja Di Rumah, saya kerap mendapat feedback dari pelajar-pelajar yang sudah menghabiskan semua tugasan. Tahniah bagi yang telah berjaya membuat urusan urusniaga melalui online, bagi yang masih belum mendapat pelanggan, jangan berhenti mencuba dan perlu tambahkan lagi usaha untuk berkongsi maklumat di blog & fanpage kalian.

Berikut saya kongsikan gambar printscreen mesej-mesej yang dihantar oleh pelajar saya yang juga merupakan alumni #akademibekerjadirumah sebagai bukti yang mereka juga telah berjaya membuat jualan melalui blog yang telah dihasilkan.








Bagi mereka yang berminat untuk mempromosikan produk/servis/perniagaan melalui blog dan fanpage, boleh mendaftar di dalam kelas asas blog & fanpage (mula bisnes). Hubungi saya melalui :

Email : zailamohamad@yahoo.com
Sms/whats app : 012-3228651
Facebook : Zaila Mohamad

Insya Allah saya akan cuba membantu anda membina sebuah blog yang berpengaruh dan penuh berinformasi di samping menjana kewangan juga.

Sehingga bertemu lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...