Thursday, January 18, 2018

Entri #1 2018 : Blog Sebagai Magnet Rezeki


Teks : Zaila Mohamad
Imej : Simpanan peribadi

Assalamualaikum,

Lamanya tidak menulis di sini. Sudah memasuki minggu ketiga tahun baru 2018. Azam saya mahu kekal konsisten menulis dan berkongsi pengalaman kehidupan. Alhamdulillah, blog peribadi berkisahkan aktiviti harian saya sentiasa dikemaskini. Jemput baca di pautan ini : www.zailabinimdae.blogspot.my.

Tahun 2017 saya tidak banyak menulis lantaran kesibukan menguruskan anak-anak dan keluarga. Tahun ini, masa lebih fleksibel di mana saya mempunyai 4 jam waktu luang untuk diri sendiri memandangkan 4 daripada 6 orang anak sudah mula bersekolah. Apa yang saya lihat, apabila blog sentiasa dikemaskini, ianya ibarat magnet rezeki kepada kita. Syukur rezeki tahun baru, tak banyak tapi tetap ada setiap minggu. Semoga dengan sentiasanya mengemaskini blog menjadikan asbab untuk mendapat rezeki lebih.

Surirumah yang mahu belajar berniaga melalui blog saya cadangkan menyertai kelas asas blog & fanpage atau kelas asas blog & penulisan. Kelas yang dilakukan secara di atas talian dan di bawah Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR). Insya Allah, hasil menulis blog secara konsisten boleh menaikkan pautan blog di dalam enjin carian seperti google. Boleh Whats App 012-970 6828 untuk sebarang pertanyaan.

Sehingga berjumpa lagi. Doakan semoga saya lebih rajin untuk berkongsi pengalaman berniaga di sini ya. Keterangan dalam gambar di atas ; pelanggan yang tinggal di Lubnan mencari maklumat mengenai barangan parti harijadi sehingga menemukan blog saya. Syukur, walaupun jarang bercerita mengenai bisnes ini tetapi masih mendapat sambutan daripada mereka yang memerlukan servis ini. Jadikan blog sebagai tempat untuk kita memasak iklan. Mudah bukan?

Assalamualaikum.

1 comment:

  1. Do you understand there's a 12 word phrase you can say to your partner... that will induce intense emotions of love and instinctual appeal for you deep inside his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, worship and look after you with his entire heart...

    12 Words That Trigger A Man's Love Response

    This impulse is so built-in to a man's brain that it will make him work harder than before to do his best at looking after your relationship.

    As a matter of fact, fueling this powerful impulse is so important to achieving the best possible relationship with your man that the instance you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll soon notice him open his heart and soul to you in a way he never expressed before and he'll see you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly interested him.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...