Thursday, November 20, 2014

Kelas Asas Blog & Fanpage (Mula Bisnes) & Beriklan Di Laman Mudah.my / Instagram Secara Offline


Teks : Zaila Mohamad
Imej : Koleksi peribadi

Assalamualaikum,

Sudah agak lama saya tidak bersiaran. Ampun ya, masih bergelut untuk menguruskan anak-anak dan bisnes dalam satu masa. Tambahan pula suami kerapkali ke luar negara atas urusan kerja banyak membantutkan usaha saya untuk sentiasa mengemaskini blog.

Alhamdulillah, hari ini bagaikan ada satu semangat yang kembali meresap ke dalam jiwa. Syukur Allah telah berikan saya satu "tamparan manja" yang telah membuatkan saya tersedar dari tidur. Cukup-cukuplah berhibernasi, sudah tiba masanya untuk saya kembali aktif berblog dan memberikan tips mahupun panduan dalam berbisnes online. Terima kasih pada mereka yang mengikuti blog ini dan menghantar e-mel mahupun menegur saya secara persendirian di ruangan facebook bertanyakan soalan. Saya cukup hargainya.

Langkah pertama saya untuk terus kembali aktif untuk menolong ibu-ibu surirumah mahupun suri bekerja yang ada niat untuk berhenti kerja dan berada di rumah adalah dengan mengadakan kelas secara offline. Cara ini lebih berkesan kerana saya dapat mengajar dan membantu anda menyiapkan sebuah blog & fanpage hanya dalam masa sehari juga. Kelas ini istimewa kerana saya akan ajar juga bagaimana untuk menggunakan perkhidmatan laman Mudah.my & Instagram sebagai satu cara untuk memasarkan produk anda. Nota & minuman juga akan disediakan.

Bagi yang berminat, boleh hubungi saya melalui :

Email : zailamohamad@gmail.com
Whats App : 012-970 6828

Setiap sesi saya hadkan seramai 3 orang supaya saya dapat memberikan tumpuan dan menyiapkan sebuah blog dan fanpage pada hari itu juga. Setiap pelajar diminta untuk membawa laptop sendiri dan wifi akan disediakan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...