Wednesday, May 20, 2015

Perhatian Kepada Pengusaha Homestay Seluruh Malaysia




Teks : Zaila Mohamad
Imej : Koleksi ABDR

Assalamualaikum,

Perhatian buat semua pemilik homestay walau di mana anda berada. Jika mahu mengiklankan servis homestay anda bersama kami di Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR), di sini lah tempatnya. Kenapa perlu mengiklankannya bersama kami?

Saya tahu ramai pemilik homestay terdiri daripada mereka yang sibuk dan tidak punyai masa untuk mempromosikan servis mereka. Jadi, berikan kami peluang dengan membeli slot pengiklanan hak milik kekal di dalam jaringan ABDR yang semakin berkembang ini. Setiap iklan akan diletakkan di dalam pautan setiap blog pelajar ABDR. Tahukah anda yang semakin banyak pautan iklan kita di dalam internet, maka semakin senanglah iklan kita akan disiarkan di dalam enjin carian seperti google atau enjin carian yang lain.

Jadi, jom beriklan bersama kami. Hanya bayar sekali sahaja dan biarkan jaringan ABDR yang bekerja setiap hari. Jika mahu meletakkan iklan, boleh hubungi saya melalui :

e-mel : zailamohamad@yahoo.com
Sms / WA : 012-970 6828
Facebook : Zaila Mohamad

Jangan lepaskan peluang ini. Iklan anda akan disiarkan di laman blog Senarai Homestay Malaysia. Semua carian mengenai homestay akan tertumpu di situ.

Sehingga bertemu lagi. Salam kejayaan buat semua

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...